marți, 14 august 2012

Noi achiziții (1)

Păi, ne-am gândit noi ce am mai putea adăuga pe blog, căci nu voiam să se creadă că îl abandonăm, deoarece devenise cam inactiv, iar Toricel a propus să facem o categorie cu noile achiziții. Și mie mi s-a părut o idee foarte bună.



De curând mi-am comandat de pe Grupul Editorial Corint seria ''Academia Vampirilor'' de Richelle Mead, ''Instrumente Mortale'' și ''Dispozitive Infernale'', ambele scrise de Cassandra Clare ( nu am putut rezista, reducerile erau de până la 65% ^^ ). Am așteptat ceva timp [ din pricina unor mici erori ], dar pot spune că a meritat. Cărțile au ajuns într-o stare foarte bună; mi-am propus să citesc mai întâi ''Academia Vampirilor'', bineînțeles, de cum isprăvesc de citit cele trei volume pe care le mai am din ''Vampirii Sudului'' [ mi-am promis mie însămi că o să le finalizez; am cumpărat doar primele zece volume cu Bravo și BravoGirl, și la scurt timp după m-am apucat de citit primul volum și nu prea m-a captivat. De aceea am amânat până acum :P.] 


 ~ Ah, da.  În timp ce așteptam să primesc comanda, mi-am achiziționat și volumul doi din seria ''Cele nouă vieți ale lui Chloe King'' de Liz Braswell și ''Amurg'' de Stephenie Meyer. [ nu mai aveam răbdare ] 
  
 Voi ați citit aceste serii? [ aici fac referință mai ales la Academia Vampirilor, Dispozitive Infernale și Instrumente Mortale ]. Dacă da, în opinia voastră, își merită laudele? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu