miercuri, 27 iunie 2012

About me [ Zăhărel ]

Image and video hosting by TinyPic
1. Cum te numeşti ? Care sunt poreclele tale ?
~  Păi, în certificat scrie că prenumele meu este Ana-Maria, iar porecla mea Zăhărel [ asta nu scrie în certificat  :)) ] . Deși aș vrea să mi le schimb pe amândouă, cu numele este cam dificil și cred că nu am încă vârsta la care o pot face, iar porecla o știe deja prea multă lume și oricât m-aș ruga să nu-mi mai spună așa pentru că e aiurea rău, nu mă ascultă nimeni și după cum se pare, le place la culme să mă calce pe nervi. Totuși, pentru mine numele ideal ar fi: Isabelle, Britney [ dar din câte se pare nu prea sunt folosite la noi , în  România , mai ales a doua variantă ].
2. Câţi ani ai ? Câţi ani ai dori să ai ?
~  Treisprezece, mai sunt circa cinci luni și câteva săptămâni până împlinesc paisprezece și îmi fac rost de buletiiin. Oricâți ani aș vrea să am, voi împlini [ asta dacă nu aș vrea să am mai puțini de treisprezece ], așa că mai bine am răbdare, nu că aș mai putea face și altceva.
3. Ce îţi place să faci în timpul liber, exceptând cititul ?
 ~ Hmm, să lenevesc, să mă uit la Tv, să navighez pe Internet și să ies pe afară.
4. Care este cartea ta favorită ?
 ~ Aici vorbim despre seria ''Micuțele mincinoase'' de Sara Shepard. Îmi plac toate volumele apărute până acum, inclusiv ''Micuțele mincinoase și secretele lor'', deci nu o prefer în mod special pe niciuna, toate sunt fantastice.
5. Care este personajul tău favorit ?
 ~ Categoric, Spencer Hastings.
6. Care sunt citatele tale favorite din viață ?
~ Nu am un citat favorit, la dreptul vorbind.
7. Dacă ai fi o carte, cărui gen i-ai aparţine ?
 ~  Depinde de autor, dar dacă ar fi o clonă de-a mea care ar avea exact aceleași trăsături ca și mine la caracter ci nu doar la fizic, având în vedere faptul că majoritatea cărților pe care le citesc aparțin genului fantasy, plăcându-mi la nebunie, e evident că aceluiaș gen i-aș aparține și eu.
8. Dacă ai fi o creatură magică, tu cărei specii i-ai aparţine ?
~  Aș fi o vampirița malefică.
9. Dacă ai fi o melodie, cum te-ai numi ?
~  ''Please, stop this song'' pentru că dacă aș cânta-o eu, oricine m-ar asculta asta ar spune. :]]
10. Transcrie al paisprezecelea rând de la pagina 44 din cartea pe care o citeşti momentan.
~  Momentan, mă hotărăsc ce carte să încep să citesc.

 După cum puteți vedea, au fost postate două prezentări, deci rezultă că blogul a fost fondat în urma ideilor a două persoane. Amândouă avem o pasiune pentru citit, așa că am hotărât să înființăm un blog pe tema asta, sperând că vom strânge câțiva vizitatori cu aceeași pasiune ca și noi care să ne împărtășească și opiniile lor despre anumite cărți, poate și despre serialele care se bazează pe unele dintre cărți. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu