vineri, 29 iunie 2012

Sara Shepard

Image and video hosting by TinyPic
 Sara Shepard este autoarea îndrăgitei serii ''Micuțele mincinoase'', devenită bestseller și ecranizată cu succes pentru televiziune la ABC-Family. S-a născut în Pennsylvania și a absolvit New York University și un master la Brooklyn College. Pe lângă seriile ''Micuțele mincinoase'' și ''Jocul minciunii'', a publicat și romanele ''All the Things We Didn't Say'' (2009) și ''Everything We Ever Wanted'' (2011). Scrie de când se știe, deși când era mică și-ar fi dorit să fie designer de jocuri lego, regizor, artist plastic, genetician sau editor de reviste de modă. De asemenea, realizează instalații artistice și jocuri video. 

Eu i-aș acorda medalia de aur. Îmi place la nebunie stilul său de a descrie, de a încrucișa acțiunea, îmi place tot ce creează ea. Și de aceea o consider o persoană înzestrată cu o interminentă genialitate. Îmi pare rău că am găsit atât de puține informații despre ea, nimic nou, ci doar ce întâlnim cu toții la începutul ( sau sfârșitul ) romanelor sale. Dacă voi da peste ceva o să adaug în această postare, fi-ți siguri. De asemenea aștept și părerile altor persoane despre această scriitoare F-A-B-U-L-O-A-S-Ă. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu