miercuri, 27 iunie 2012

Prezentare ( Toricel )

Toricel


1. Cum te numeşti ? Care sunt poreclele tale ?
- Mă numesc Ana, dar mi se mai spune Tori.
2. Câţi ani ai ? Câţi ani ai dori să ai ?
- Am 12 ( aproape 13 ) ani şi mi-e bine şi-aşa.
3. Ce îţi place să faci în timpul liber, exceptând cititul ?
- Ei, pentru mine această informaţie este confidenţială.
4. Care este cartea ta favorită ?
Art-book-illustration-pink-reading-favim.com-452010_large
- Seria "Forţele Răului Absolut" de Kelley Armstrong chiar m-a impresionat ... Nu pot alege dintre volumele acesteia, le consider la fel de bune.
5. Care este personajul tău favorit ?
- Chiar dacă nu aparţine seriei mele preferate o simpatizez pe Aria, una dintre "Micuţele mincinoase".
6. Care sunt citatele tale favorite din viaţă ? [nu dintr-o anumita carte]
- “Viaţa nu înseamnă să aştepţi ca furtunile să treacă… ci să înveţi să dansezi în ploaie !”
7. Dacă ai fi o carte, cărui gen i-ai aparţine ?
- Fantasy, fo' suree !
8. Dacă ai fi o creatură magică, tu cărei specii i-ai aparţine ?
- Cred că aş fi o vrăjitoare, una extravagantă.
9. Dacă ai fi o melodie, cum te-ai numi ?
- Poate m-aş numi Green Chaos. Aş fi o melodie cuuuuuuuul, nu-i aşa ?
10. Transcrie al paisprezecelea rând de la pagina 44 din cartea pe care o citeşti momentan.
- "-rau precum avioanele."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu