duminică, 15 iulie 2012

Jocul minciunii - volumul I de Sara Shepard

Traducere din limba engleză de: Sorin Petrescu
ISBN: 978-973-102-405-9
Nr pagini: 320
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2011

Pret: 39.90 lei



Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă? 
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care ar fi trebuit să vă întâlniți? 
Cât de departe ai merge că să afli ce s-a întâmplat?

M-am trezit într-o cadă murdară, cu picioare în formă de labe de leu, într-o sală de baie necunoscută, placată cu gresie roz ... Ce zi din săptămână era? Unde mă aflam? Într-o cameră a frăției de la Universitatea din Arizona? În apartamentul cuiva? Abia dacă îmi mai aminteam că numele meu era Sutton Mercer și că locuiam la poalele munților Tucson, Arizona. 

 - Emma! s-a auzit vocea unui tip din altă cameră. Ești acasă? 
 - Sunt ocupată! a strigat un glas din apropiere.
 O fată înaltă și zveltă , cu părul negru ciufulit atârnându-i în șuvițe pe față, a deschis ușa de la baie. 
 - Hei! am zis eu sărind în picioare. Nu vezi că e cineva aici?  
 —
Fata nu părea să mă audă. 

M-am uitat  fix în oglindă că să-i întâlnesc ochii. Dar privind într-acolo, am scos un țipăt! 
Emma arăta exact ca mine!  
 Dar eu nu mă vedeam!
 —

 - O, Doamne! am șoptit. 
 Nu era de mirare că Emma nu mă vedea. Nu era de mirare că nu mă aflam și eu în imaginea din oglindă. De fapt, eu nu existam acolo de-adevăratelea. 
 Eram moartă! 


     Emma cea vintage, care, pare-se că este sora mea geamănă, este pe urmă ucigașului meu. Asta când nu se spetește să facă fețe din mâncare sau când nu se hârjonește cu Ethan Laundry. Dar cine sunt eu ca să-i învinuiesc? Nu mai exist!

     Emma preia viața mea, care la început pare o viață perfectă și fără griji, dar care mai târziu se dovedește a fi mai murdară decât cocina unui porcușor ... Ea se avântă într-un joc al minciunii, în care nici eu nu aș fi fost în stare să o fac, și reușește să acapareze toată atenția criminalului, fiind cea de-a doua țintă.

     Oare va reuși scumpa mea surioară să facă față presiunii ce apasă pe umerii ei în fiecare secundă?

Opinii personale:

     Sara Shepard dă dovadă de o originalitate de necontestat, publicând excelenta serie Jocul minciunii. Revolverul suspansului își face apariția încă din introducere.
     Autoarea face ca totul să pară suspect, fiecare personaj ducând-o în eroare pe sărmana Emma, dar și pe Sutton de-o-potrivă, care nu-și mai amintește nimic cu privire la asasinarea sa. Ci are doar mici sclipiri pe parcursul romanului, atunci când unele personaje își dezvăluie ce-a de-a doua față.
     Dacă adorați Micuțele mincinoase, atunci și această serie este un must-have.

 Notă: 4.9/5 ( Micuțele mincinoase rămâne pe primul loc! :P ) 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu